yesterdayyyy -

aha, hejhej.
Igår var det spiderscup då, förlora första mot nacka 5-1 till dom.
Sen andra matchen vann vi mot Bele? 5/6-0 till oss.
Tredje matchen vinst mot Stäket 9-0 till oss.
Sen förlust mot Tyresö 2-1 till de.
Men det va 98cup, och innan vi spelade mot tyresö så spelade dom mot nacka och vann med 9-0, och nacka hade vi ju förlorat med 5/6-0, och tyresö va rätt grymma så.
 
Men iallafall, ska åka runt 12, och jag har väääärsta träningsvärken, så jag ska bara duscha och äta pasta. Men måste dra annars hinner jag inte, vi hörs ikväll, pusssss
 
 

Kommentarer
Agnes

Jättefin blogg! Ha en trevlig dag! :)

2012-09-16 @ 11:34:32
Hemsida/blogg: http://wefoto.blogg.se

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback