sho

petter kom hit vid 11 imorse, trevlans och sen va jag med honom till typ fem, för då skulle han åka iväg och jag skulle till alicia, eftersom att hon fyllde år yeserday!
 
Ah men de va trevlans med petter, chillade lite sen åkte vi till KS och köpte skidglajjoooor, hahahah.
Men vi gjorde inte så mycket, typ snackade och sånt.
 
Sen vid ja, fem så va jag hos Alicia, prövade hennes nya högtalare åh är fett aviiis!
Men kom hem för typ 20 minuter sen, så ska packa lite nu, sen duscha, ut med hundarna och sen antar jag väl att jag ska prata med petter en stund också.
 
Imorgon åker jag då till Saxnäs, med Frida, anna och några flera! Så ska upp tidigt och åka buss sisådär 14h.
Så träffar inte petter för än nästa söndag, heh tråk, i knooow.
 
Men måste städa lite nu, ligger kuddar i hela rummet!
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback