gårdagen & idag,

okej, gårdagen va asnaaajs.
 
Först vaknade vid 10, sov på soffan osv, gjorde i ordning mig & gick och mötte Petter på stationen.
Sen gick vi hem till mig, spelade lite cod, sen bytte jag om till matchkläder, pappa skjutsade mig och petter till tullinge och jag spelade match.
 
Sen när den va slut, åkte vi hem till mig, och bara myste framför skidskytte, hahah.
Sen senare skulle han hem, följde honom till tåget, sen åkte jag till pappa vid 6tiden.
Ringde petter vid 7 tiden & pratade med honom till ungefär 1/halv 2.
 
Och idag, så vaknade jag vid halv 10, åt och sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till storvreten och där mötte jag frida, anna och jennifer. Och så va vi där till 3 ungefär, sen så gick jag hem, pratade lite med frida i telefon, och sådär. Sen nu gjorde jag precis tacos till mig själv, och ska snart prata med petter.
 
Men på återseende.
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback