today -

Hejhej, dagen började då med att jag skypade med benjamin & lucas, sen så försvann benjamin helt plötsligt, så då vare bara jag och lucas, vi snacka lite sådär och sen drog jag till cup. Vi vann mot AIK 4-1, vi trodde dom skulle vara helt grymma men dom hade tydligen inte vunnit en enda match. Men a, mamma och jag åkte till pappa och skulle hämta Nellie eftersom att hon hade varit där över dagen, fick en keps av pappa så nu slipper jag ta max, hahha men ja, sen drog jag hem orkade inte stanna och få nå medalj eller så, så jag drog hem duschade, satte mig och snacka lite i skype med randoms. Och sen gjorde jag och mamma fruktsallad.
 
Så imorgon är det skola, och sen träning.  Och mamma sa att hon kunde skjutsa mig till skolan, om jag bara följde med och lämnade Nellie först, så det ska jag göra. Och sen sa hon att hon kunde skjutsa mig hem, och sen till träningen och så ska hon hämta mig också, så fettt najs.
 
Men ah, ska inte skriva värsta bibeln nu, så hejsvejs!
 
Käääärlek till kusinbaaaarn!

Kommentarer
Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-09-16 @ 21:25:30
Hemsida/blogg: http://haldisjohannanilsson.blogg.se

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback