svar -

 
 
 


SVAR: 2008/2009 ungefär, inte på denna blogg då men


1. Sådär
2. Alexandra Lundström.
3. Med Moa & Ida, när vi gick buseligodis.
4. När jag precis flyttat och gick in i fel lägenhet, heh.

1. Ja.
2. Jag gör inte designer/headers längre, eftersom att jag gjorde det till några men dom blev aldrig nöjda.

1. Inget jag lägger ut på bloggen.

1. Iphone 4, nej inte S.

1. -
2. Typ, Elitserien heh. :$

1. Jag går i Broängsskolan.

1. Jag är med kompisar och mcdonalds.

1. Max är min Kusins barn, heheh.

1. Inget jag lägger ut på bloggen.
2. -

1. Deeendu!

1. Läs högre upp.
2. Jag plattar det.

1. Jag själv. Men stilmallen frånförsta början fick jag av Moa.

1. Ja, många gånger!

1. Vet inte, hollister, gina?

1. Ida.
2. Allt ifrån förra året, till några veckor sedan.

1. Ja. i det ämnet jag hatar mest, so!

1. Ne.

1. Hahahah, nej.

1. Vem är du?

1. Det du.
2. Googla.
3. Läs högre upp.
4. 8.
5. En som går i min skola.
6. En som går i min klass, Idas tvilling.
7. Ja.
8. -
9. Klura.
10. Vet inte.
1. Jag e faktiskt helt efterblivet och använder bara Hm's Mascara.
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback