skola -

Hahha, kolla fett bäst. Våran vikarie orkade inte ha oss på Fredagar så vi fick en timme och femtio minuters håltimme, fast det är ändå fett tråkigt, för vi har inget att göra?
 
Juste, har träffat frida nu också, vi typ sprang mot varandra och skrek åååh, saknat henne galet. Men hon har cup idag så kunde inte vara med henne. Jag har cup nästa vecka också, åh längtar
 
Aja, slutar 12, så det e chill. Kanske ska kolla med då Max om han vill göra något. Är fett sugen på att dra till grönan, och kolla kapten röd. Men ska kolla lite mer på matten nu och sen slänga upp ett till inlägg bara sådär. Och sen när jag kommer hem och 1,5 timme så kommer det upp video inlägg också hahah, aja puss.
 
 


bästos.
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback