kvällen & idag.

Okej, igårkväll var jag hos min mormor och morfar pågrund av en sak som hände i onsdags. Och så, så jag va hos dom vi kolla på tv, fika och sådär. Sen gick jag hem, pratade skype med Victor, sen skulle han plugga.
Och då ville Gabbe & Viking cama med mig, så då gjorde jag det en liten stund, men sen så dog mitt internet. Orkade inte, mamma va inte hemma heller, så jag kollade på tv & smsade med joel & någon annan. Sen kom mamma hem runt tio, men då hade jag redan somnat i soffan, heh. Aja, gick och la mig i sängen och somnade sådär.
 
Men ah, idag. Idag väckte Gabbe mig och sa att jag skulle vakna, hahah. Men ah, sen sitter jag här nu, Och senare ska jag gå upp och sen dra till skolan, Sen ikväll runt halv 7, åker jag till Finland!!, Kommer hem på Lördag morgon, och alltså blir det kanske, ingen bloggning på fredag. Och sen kanske det blir lite klent men bloggning under helgen, eftersom att jag ska på grönan på lördag, och sen på söndag är det 99'a match, så.
Menmen, ska försöka blogga så mycket jag kan! Men måste dra nu, min buss går om 20 minuter, och jag ligger fortfarande i sängen, heheh. AJA PUSSS
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback