dagen -

 
Hej, idag har jag varit i täbban med Isabelle och Ebba.
Hahhaa, va askul ju. Måste ju göras om! Vi skulle ha gått på bio, men allt va slutsålt så vi chillade lite, och sådär. Drack Chailatte, Kaffe och milkshake, ååh. Aja, vi va där och sen tänkte vi träffa Victor men han va i erikslund, så då tänkte vi åka dit. Och sen så visste vi inte hur man kom dit, så då frågade vi 2 killar och dom följde oss till tåget, och sa vart vi skulle hoppa av. Dom hoppade också på tåget och vi satt brevid dom, fick deras fb och så, haha. Men a, sen hoppade vi av vid täby kyrkby tror jag? Och då orkade inte Isabelle eller Ebba.  Så dom tänkte åka till Vallentuna och hämta saker hos Isabelle, och då tänkte jag dra hem men visste inte hur. Så då va dom här killarna assnälla och följde mig till bussen och väntade i 30!!!! minuter med mig, och så tog dom samma buss som mig, fast bara en station och så skrev dom ner på min mobil och allt hur jag skulle åka, fett söta. hah
 
Men aa, nu sitter jag här. Bloggar och snackar skype med en annan Victoria och sådär, imorgon blir det fest för min moster som fyller år! Så kommer kanske bara upp låte inlägg på kvällen och så, men aja det e bra.
Ska vara social på allt jag är inne på, puss
 
 

Kommentarer
Anonym

Vart har du köpt din hårförlägning? Du e jätte fin! Kram

2012-09-09 @ 10:46:37

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback