Arlanda -

sitter i bilen, eller i bakluckan faktiskt, men ah vid Arlanda i allafall, väntar på storasyyysteeer som kommer ifrån USA, omg hon kommer vara så galet brunt och jag har saknar henne sååå myckettttt men aja,

Idag hände ingenting var i skolan och sådär, efter skolan gick jag hem och sen drog jag och mamma till centrum och jag köpte tröja och sådär, men ah imorgon ska jag vara med min nya Bästavän luuuuucas i skolan, hah och sen efter skolan så drar jag till centralen och möter upp Sharon som sover hos mig till lördag och sen på lördag går jag, Sharon och ysackor till grönan, men ah ska dra nu, kommer upp bild från nu, skolan och vad jag köpte puss


Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback