- dagen igår.

Heeej, hann inte blogga igår eftersom att jag kom hem runt 22 tiden. Men a.
 
Okej, dagen igår. Jag va i skolan och vi slutade runt 12-13, för att vi fick en uppgift att jämföra typ, Uttran & Tumba? Så jag, Alex & Irini gick hem till mig, vi gjorde allt fel och sådär kom vi på sen men, hah irini fixade det. Men vi var hos mig och sen när Fridas grupp var klar så kom hon till mig och sen drog vi till grönan. När vi va på grönan så åkte vi massor med saker och sådär, och sen så kollade vi på svenskabjörnstammen, dom va ju bra. Men ah, och juste. Jag tappade en tand där, haha den ba plopp. Haha, och sen så råkade jag kasta den, så jag fick ingen tia. Men aja, Vi kom hem runt 22 tiden, och jag va helt slut eftersom att vi typ hade armbågat oss till mitten och ba, "lets go crazy!" Så vi va helt galna, och dansade runt asmycket typ på alla också.
Det va min dag igår då.
Dagen idag är inte så speciell, slutar 12. Går hem eller till någon, men a, uppdatering får ni!
Pusssss
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback