- blogging.

Börjar blogga igen då! Har asmånga idéer!
Tjeeenareeeeee, vad gör nirå? Själv sitter man genomförkyld och nördar.
Alltså åh, orkar inte vara sjuk? Blev det efter vi kom hem ifrån France.
Sitter och pratar i skype med Alice, kul de.
 
Har inte sagt det, men var i frankrike från torsdags till måndags..
 
Iallfall, var asmysigt i frankrike, med nästan hela släkten!
Det bästa va när jag och sam stod utanför en affär. Vi hade köpt dricka ifrån starbucks, och varje gång det kom någon ut ifrån affären så hade vi hur mycket dricka som helst i munnen och sen så skulle vi låtsas att spy, hahaha.
Gud, det va askul.
 
Men har inget mer att säga så vi hörs!
 
inte världens finaste, men! Enda bilden som man ser att jag är uppe i eiffeltornet..
 
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback