weee

ah, men halloj då.
Sitter ensam inne i badrummet ahahaha liv kanske, men ah. Kom precis hem ifrån min match och mitt pass som sargvakt hah. Men ah, Sov ju hos ida igår de va asnajs, vi somnade runt halv fem, och vaknade nio eftersom att jag skulle till match och den vann vi med 4-0? Kommer inte ihåg, Men iallafall, efter så åkte jag, mamma och pappa till flempan och käka subway, sen så skjutsa dom tillbaka till hallen och där satt jag med melissa och va sargvakt, sen kom Emma och satt med oss en stund också, hah. Men sen kom mamma och hämta mig, vi åkte till willys och köpte godis och sen hem.
 
Aja, ska duscha nu, och sen typ äta tacooos, så vi hörs
 
igår kväll/natt
 
idag på sarggrejen

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback