tog från moaaas http://moaemilssons.blogg.se

Bara för att jag slutade runt tolv, och är hemma nu OCH INTE HAR NÅGOT ATT GÖRA. så tänkte jag fördriva tiden.


Lovar du att vara ärlig? - Jaaa.

Du heter: Victoria
Smeknamn: Vicky eller Myraaaan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Typ, the voice. Nejmen ingenaning
Beroende av: Fifa
Vad tror folk om dig?: Jag venneee
Stämmer det?: pft
Vad får du oftast komplimanger för?: Typ, "gud va rolig du är " eller nå
Vad säger du för att imponera på någon?: Typ, fin tröja säger jag till alla, som har det.
Hur imponerar man på dig?: Man ska gilla hockey idjut
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, hahahah
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "vad e en buuuddieee?<3"
Var bor du?: Tumba
Trivs du där?: Jajemen
Äger du några converse: Yaaas
Sprit, cider, vin eller öl: venne
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: iphone, eller jag vet inte
Är du allergisk mot något: Aa
Hur svarar du i mobilen: "Goddagens" oftast
Vem ringde du senast?: Mamma tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frida
Antal timmar sömn inatt: 6 timmaaar
Sov du ensam: Jaaa
Brukar du komma i tid: Aaa
När mår du bra: När jag mår bra, då mår jag bra
När blev du fotad senast: Öööööööööh, john fotade mig på lektionen
Hur känner du dig nu: Trötttt, ska duscha
Vanligaste färg på dina kläder: Jens är blå va?
Vad tycker du om fötter: dafuq
Vad saknar du: Han
Hade du en bra kväll igår: JAAA, FIFA HELA KVÄLLEEEN
Favoritdryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: nejduvet jag är grottmänniska
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22-23
Är du blyg?: Beror på
Sysslar du med någon idrott: Jaaa
Vill du hellre ha mail än brev: Jag vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä
Har du spytt offentligt: Ja :$
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte hahahah
Är du bortskämd: Vissa säger det, men jag e inte det
Vad gör du i morgon: Maaatch, sen va med ida och sebbe
Vad är det värsta du vet?: TOMAT
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Typ 100-150
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Öööh, Barack obama, nej vet inte
Vad längtar du till?: Julafton idjut
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja
Vad använder du för shampoo?: Shower något
Vad är det finaste du fått?: Iphone hahahah
En speciell dag du minns: Ööööh, 8 juli sportscamp
Hur gammal är du: trettttoooon
Tycker du om någon just nu: Ja
Du samlar på: Minnen
Gröna eller röda äpplen: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Gud, nej vet inte hahahahhahah
Gillar du golf: Ne
Vilken tid gick du upp idag: halv åtta
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Har du strumpor på dig nu: aaaaa.
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Förra veckan eller något
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa moppe, sen skulle jag shoppa, sen åka till grekis
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på vart dagen ska föra mig
Har du piercing: ne
Vill du gifta dig: kanske
Vill du ha barn: aa
Solar du ofta: neeee
Är du bra på att laga mat: nej, hahahh
Är du flygrädd: neeej
Hur vig är du: inte vig någonstans
Är du musikalisk?: nää
Vad dricker du helst när du är törstig: dricka
Vilken är din favoritglass: typ alla tycker att den e sämst men, pigelin<3<3<3<3<3<3<3
Tror du på ett liv efter döden: ingenaning
Tycker du om sushi: neeej
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: ne
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: nightnightnight
Vilken ögonfärg har du: grönbruna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: vet inte
Biter du på naglarna: nono
Röker du: neeeeej
Hur ofta tränar/motionerar du: typ alla dagar i veckan, eller något haha
Senaste låt du hörde: summer paradise

 


Kommentarer
Sebastian

SÖÖÖÖTTTTTTAAAAAAA =)

2012-10-19 @ 20:21:45

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback