the dayyy

Denna dagen va väl najs,
vaknade runt sju, smsade moa och sen fixade jag mig,
gick till bussen mötte Moa och Ida vid strandvägen runt 8 - halv nio, sen gick vi till skolan hade orienteringsdag och gick med ida, ebba och jossi. Runt halv tolv var vi tillbaka i skolan så jag och ida satte oss och åt,
sen satt vi i korridoren ett tag, sen gick vi mot bussen.
Tog bussen till tumba, hahha jag nös i bussen så att en handikappad gubbe skrek, hahahahah.
Men ah, vi tog bussen mot tumba, gick av där och sen gick vi hem till mig, tog en bulle och satt och spela.
Sen ringde min morfar och sa att vi fick komma och äta pannkakor, så vi gjorde det och jag duschade där samtidigt, sen för en halvtimme sen gick vi hem, ida gick mot sin mammas jobb och sådär.
 
Ska mot konfirmationen runt fyra-fem så det e nice. Men ah, ska skriva en sak till ida och joel nu, så vi hörs!
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback