staden

tjoho, kom precis hem, har duschat och så.
Men idag, jag hade ställt alarm klockan 8.20, så jag gick upp då. Sen packade jag väskor och sovsäck och sådant.
Sen så hämtade min morfar mig och skjutsade mig till tullinge stn, där mötte jag massa andra ifrån kyrkan, så åkte vi till stan, sen träffade jag på emma på perrongen, askul. Men sen gick vi till storkyrkan och gick upp i tornet, och typ. Man skulle stå på en balkong och kolla ut över hela stan, men höjdrädd som jag är, stod jag inne och kollade ut, hahah. Aja, sen gick alla till någon buffé och så åt vi där, sen hem. Och nu sitter jag i min säng, och sam kom precis och gick ut med Nellie, så. 
 
Ah, men ska till kyrkan vid sju, sen sover jag där. Och jag, Jepser, Gustav & Erik ska spela fifa, kommer vinna mot alla, eller? .. hahah, aja måste dra nu. Hej
 
train home.
 
FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM OCKSÅ @VICTORIABRANDIN

Kommentarer
Sebastian

fin:)<3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-10-31 @ 15:56:36
Tobiaaaaas

gullig <3

2012-11-02 @ 12:34:43

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback