segt -

hejhej, har blivit lite segt med bloggning eftersom att jag har haft fullt med prov och så, hatar åttan!
Men aja, gjorde sista provet igår och lite idag, så nu är det nog slut på några dagar!
Yes, moa och ida sitter på planet påväg hem nudå så ska försöka träffa dom ikväll om dom inte kommer hem försent, och sen är det orienterings dag imorgon också, så ska nog vara med ida efter, om vi slutar tidigt. och på fredagen ska jag, joel, sebbe, micke, moa, ida & colin? på bio och se ted i sergel!!
 
så det blir kul, och idag har jag varit i skolan det va som vanligt. ska leta efter någon film och kolla på eller kolla disney, så puss
 

Kommentarer
Sebastian

Badass riktig FUCK AINA

2012-10-13 @ 23:15:05

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback