måndag

Heeeej, vaknade sju pga att jag hade glömt att ta bort mitt alarm, men än så länge har jag bara  kollat glee en stund, sen har jag duschat också. Ska börja klä på mig närsom och sen städa undan allt som ligger på golvet. Efter det drar jag till min mormor och morfar, äter där och så skjutsar dom mig till kyrkan, så jag är där till klockan fyra, sen drar jag till träning. Efter träningen hem och chilla, wi.
 
Aja, måste börja fixa allt och så, hejsvejs.
 
fattar inte att jag lägger ut den.. men arkiv bild ifrån somras när jag, stella och max va på skansen, hahhahaha

Kommentarer
Mira

nej va söt! hahaha, bor du nära där eller?

2012-10-29 @ 20:31:25
Hemsida/blogg: http://mmiras.blogg.se
Anonym

hejsaaan vicky eller ska man säga victoria?? men jag är en av dina läsare som undrar vad du gör headern i för program? jag ger inte ut min blogg eftersom att jag vill veta hur den ska se ut först, men du ser ju min mail jag förstår om du har så många läsare och får så mycket mail att du inte hinner svara, men jag skulle vara jätte tacksam för svar kramkram xxxx

2012-10-29 @ 20:33:15
Sebastian

fan va snygg du e :D<3

2012-11-02 @ 17:40:17

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback