lallalalala

heeej, vaknade för typ 10 minuter sen, så har bara legat i sängen all the time, eller mamma kom in och visade lite av några bilder hon har framkallat. Dom va ju fiiiina, eller på en ser jag helt hemsk ut. Orkarintee.
Aja, har match today. Samling om 3 timmar tror jag, wey. Sen efter matchen, den kanske slutar runt tre. Så då drar jag hem, duschar och mamma typ fixar mat eller nå. Och ikväll då kommer Alicia och hennes mamma, så det kommer bli fett, ska kolla sen om vi kan köra mario kart typ, för jag vet att alicia e så grym på det. Hahah, vi körde det förrförra nyårsaftonen, hahaha. Aja måste upp och äta nu. Hejsvejs
 

Kommentarer
Anonym

hahah

2012-10-27 @ 12:19:47
Jossan

FIN HEADER VART HAR DU GJORT DEN??

2012-10-27 @ 12:44:32
Hemsida/blogg: http://xjossan.blogg.se
Jossan

Sv: okej tack jag har gjort den i gimp det är ett gratis pogram som man laddar ner det är typ photoshop fast gratis:)

2012-10-27 @ 15:28:35
Hemsida/blogg: http://xjossan.blogg.se

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback