hej allaaaa som läser

 okej, hejhej. Gårdagen dårå.
Igår så vaknade jag, va i skolan skulle vara med ida och moa efteråt, för vi tänkte åka till skärholmen.
Ida slutade tidigare än mig och moa, så hon fick sitta inne på våran lektion och vänta medans vi hade matteprov.
Matteprovet gick bra så jag slutade tidigare än väntat. Men så väntade vi på Moa. Sprang runt i korridoren och shit. Men ah, sen slutade Moa så vi tog skolbussen till dom, hämtade deras kort, men vi ändrade oss att åka till stan eftersom att det bara går en buss dit, och den åker runt allt så det tar typ 40 minuter, och då hinner man somna, och moa å ida ska ändå dit idag, satt.. Men Sen i allafall så gick vi hela strandvägen för att ta bussen till Tumba, sen när vi kom dit gick vi till mig och lämnade min dator och väska och så.
 
Sprang mot tåget mot Kungsängen, gick av. Gick först till Åhlens och kollade, sen vidare till Gina där moa och Ida köpte byxor och tröjor. Sen gick vi till Hm, där köpte jag min väska. Ååååh den e så galet fin! Men ah, sen gick vi till max och köpte lyxshake, gick runt på Kungsträdgården, sen till en annan gina, ida prövade byxor och jag å moa väntade, och moa glömde sin shake där hahahahahaha. Men satt, sen var klockan runt sju, och mitt busskort går ut runt sju, eftersom att det är skolkort eller va det heter. Så vi sprang genom tuben till tåget, och vi missa det precis. Åh, så vi fick vänta en kvart på nästa, sen så typ på tåget, hahaha. Vi råkade sätta oss framför värsta fullisen, och ida va tvungen att sitta brevid. Men han satt framför mig, och glodde. Moa smsade mig massa konstiga saker, så jag satt och skratta och då glodde han ännu mer.
Sen skulle jag visa ida vad moa skrev, så jag gav henne mobilen, och när hon skulle läsa då typ böjde han sig över henne och försökte läsa, så jag tog mobilen och ställde mig upp och gick till en annan plats.
Men ah, där fanns inga platser, och vi ville inte gå förbi honom igen för han va fett läskig. Så när tåget stannade vid årstaberg så gick vi av tåget och sprang till nästa vagn, hahaha missfoster.
 
Men vi hittade platser, gick av i tumba och dom följde mig till blioteket typ, sen gick dom mot bussarna för deras pappa skulle hämta dom, och jag gick hem, och åt. Mamma hade städat mitt rum för det va verkligen kaaaos, så blev asglad. Kollade också på sista avsnittet av hollywood fruarna, men har inte sätt nästsista, så ska kolla klart på det eftersom att jag började på det igår.
 
Menmen, jag e hemma idag för jag har feber och så. Och sen på dagen kommer Nellie, så ska passa henne och spela lite fifa, måste träna för jag ska spela mot Jesper, hahaha. Har aldrig mött honom, och han säger att han e grym, så jag måste värma upp, hähäähä. Men aja, Sen får vi se om jag mår bättre ikväll om jag ska sova i hammarbyhöjden. Okej nu börjar det bli aslångt här, så ska äta något nu så vi hörs!
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback