haters make me famous

hallåååååjsan, va häääääänder.
Men iallafall, var i kyrkan idag till fyra, sen hämta mamma mig, jag kom hem sen åkte jag, alexandra & sam till heron för som skulle ha stövlar. Sen åkte vi tillbaka hem, jag och alexandra gick till ica, träffade på julia så vi stog och pratade med henne. Vi köpte saker, och sen gick hem & åt pizza.
Och nu är jag ensam hemma eftersom att mamma, alexandra och sam skulle på någon hundkurs med nellson.
 
Aljfar, tomorrow måste jag gå upp halv nio, åååh. Men ska till stan med några andra ifrån kyrkan så vi ska gå till någon kyrka i stan. hah, najs eller? ..
Sen äter vi i stan, sen kommer jag hem runt tre, och då ska jag packa och sen får jag skjuts av mamma till kyrkan igen för jag ska sova där, hahahhaha. fett läskigt ändå, men jag och jesper ska lana ps3 nattenlååååång.
Aja, men måste dra nu, ska kolla glee. Hejdå
 
fin bibel.  den e asfin faktiskt

Kommentarer
Sebastian

Coolingen <3 :D

2012-10-30 @ 23:27:04

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback