foto

Sitter och pratar skype med sebbe nuuuu, har haft såhär lagfoto idag.
 
Men ah, Dagen börja med att joel försoov sig, så det blev senare än väntat, men mötte iallafall han och filip i centralen, och sen så gick vi och mötte sebbe, efter det så skulle filip köpa korv.
Men ah, han åt och sen gick sebbe för han skulle på träning, och då åkte vi till joel, spelade fifa och sådär, sen så gick filip hem och jag å joel blev ensamma.
Gjorde ingenting typ, och sen va jag tvungen att åka heeeeeem.
Men ah, hade lagfoto och körde kurragömma med några där. hahha
 
men ah, sen hämta pappa mig och skjutsade hem mig till mamma, där kolla jag solsidan, och åt + duscha.
 
Ska dra nu, hejsvejs
 

Kommentarer
Sebastian

Fina :)

2012-10-15 @ 10:46:09

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback