bioooo

Hej, kom hem ifrån bion nyss med ida, moa, joel, sebbe & micke. Men dom gick hem till sebbe och jag och ida hem till mig, moa hem till sig också.
 
Men ah, från början då. Gick till skolan som vanligt, sen slutade jag vid tolv och ida hade inga pengar med sig till skolan, så jag och moa gick hem till dom och hämtade pengar eftersom att ida slutade runt två.
Sen så tog vi bussen till tumba, gick hem till oss fixade oss. Efter det tåget till centralen, gick av där köpte hamburgare, mötte joel, sebbe och micke sen fixade biljetter till bion, åt på donken och moa tappa sin mobil, hahahahhaa. men sen så gick vi till bion och kollade på Ted. Sen gick vi förbi donken och hittade moas mobil, eller sebbe gick in och frågade om dom hade fått in någon mobil, och det hade dom. Efter det gick vi mot centralen och  sa hejdå till dom, åkte hem och nu sitter jag och bästevän här i pyjamas och skypar med joel och sebbe, men aaaaaaaaaaaaah, men vi höres.
 

Kommentarer
Sebastian

fina

2012-10-13 @ 23:15:58

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback