bästaa -

hah, bästa kvällen allltsåå.

Men ah, var med joel och sebbe och letade present till alex, vi köpte ifrån hollister. Och sen drog vi till donken, skulle äta men alla tog en milkshake, hahahah sjukt kul sen drog vi till buttricks och bara kollade. sen drog jag till tumba, pappa hämtade mig och skjutsade mig till alex, jag kom typ sist eftersom att jag missade första tåget mot tumba. Menmen, hos alex åt vi, sen så körde vi "jag har aldrig" haha, gud.
Men ah, sen så snackade vi sådär, och sen så hämtade pappa mig nyss och nu sitter jag här i soffan och letar efter en film att kolla på. Mamma kommer hem runt tolv så fett läskigt, men. Aja
 
Ska kolla på She's the man nu pusssss.
 
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback