träning

Har suttit och facetimat med ida senaste halvtimmen men hon drog för hon hade inga batteries. Men ska äta närsom och sen drar jag till bussen och drar till träning. Men dagen var iallfall helt okej, vi hade någon trivseldag, så vi bara satt och lyssnade och kolla på nå film som va sämst, för jag kollade på exakt samma film igår kväll & sen vart det fisksoppa tilll lunch så jag, moa & ida gick till benne och åt pizza, ida bjöd. Hahah, men a. Har försökt att blogga via mobilen men det funkar ju lixom inte sörru. Har gått till data snubben i min skola alla dagar sen jag lämnade in datorn, så han börjar klaga på att jag går dit hela tiden, hah. Så jag gick inte dit idag, men ska kolla imorgon. Ah ska dra och käka nu synes.
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback