tog från bästaväns

Hur gammal är du om fem år? 18 år! 
Vem var den sista du träffade? va?
Hur lång är du? näääästan 160
Vilken var den senaste film du sett? Stig helmers story.
Vem pratade du senast med i telefon? Father
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Åk komunalt till Nynäs" till sam.
Var är dagens planer? kvällens planer? Kolla glee
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Vilken ögonfärg har du? Grun/brun
När vaknade du idag?  åttis
Vilken är din favoritplats? typ, sängen
 Har du stationär eller bärbar dator? Bärbaris
Hur många kuddar har du i sängen? 6 och använder typ 2
Hur många landskap har du bott i? vet inte
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpooor
Vilken är din favoritglass? Pigeliiiiin!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppat, och något.
Tycker du om kinamat? Jaaao
Tycker du om kaffe? oohja
Vad dricker du till frukost? Oboy.
Sover du på någon särskild sida? nono
Känner du någon med samma födelsedag som din? nopi
Vill du ha barn? ja, men inte nu.
Kan du några andra språk än svenska? jajo
Har du någonsin åkt ambulans? Ingenaning
Föredrar du havet eller en pool? pooool, lugnt
Vad spenderar du helst pengar på? kläder och så.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Morot, hahahah
Välj ett ärr på din kropp? I pannan, heheh
Vart togs din profilbild för din blogg? Va
Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voooooice!
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mittnamn, hahahah
När var du i kyrkan senast? Torsdags,
 

Kommentarer
EATNOMORE

NY START- NYA TAG!
Skriver om mina ätstörningar och hur jag ska gå till väga till en viktminskning!
Puss! ;*

2012-11-03 @ 23:56:04
Hemsida/blogg: http://eatnomore.blogg.se/
EATNOMORE

NY START- NYA TAG!
Skriver om mina ätstörningar och hur jag ska gå till väga till en viktminskning!
Puss! ;*

2012-11-03 @ 23:56:04
Hemsida/blogg: http://eatnomore.blogg.se/
sebbe

fin!!!!!!!!!!

2012-11-05 @ 16:30:53

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback