spontant

mamma hämtade mig ifrån träningen vid sju, vi slutade tidigare eftersom att vi bara va fyra stycken som kom dit eftersom, några hade omprov osv. Efter att mamma hämtade mig åkte vi till johanna och hämtade något, kommerinteihåg. Så hämtade vi dogsen hos min mormor och morfar, och då va jag fett sugen på äpplepaj, så frågade om dom kunde göra det och det kunde dom, och då så kom jag helt sponant och frågade om jag kunde sova där, och det kunde jag. Men jag åkte hem till mamma, och duschade och sådär, hämtade kläder och sådant. Sen gick jag hit, och nu sitter jag här och äter äpplepaj. Kan sova liiiiiite längre än vad jag brukar imorgon, dom bor lite närmare stationen till bussen än vad jag gör, fast man ser mitt hus ifrån dom. hah, aja ska spela sims nu
på återseende.
 
 
Världens äldsta bild på mig, så mobba inte. Vintern 2010, hahahahahaa.

Kommentarer
Sebastian

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTARE NÅGONSIN

2012-11-16 @ 08:33:40

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback