kvällen igår + morgonen

Haaloooj, kom precis hem ifrån tullingegård, oh gud va kul det va!
Har inte haft så kul på aslänge.
Men kolla, jag kom dit vid kvart över sju något, så spelade jag fifa med alla på projektor, oh shit man blev helt snurrig av att det va så stor skärm. Men ah, sen så körde jag och några andra maffia, askul. Efter det gick jag, jesper, gustav och erik ut en snabbis för det va verkligen asvarmt, och erik ba gick och hämta en asful stol och satte sig mitt i vägen, hahahha aa, sen körde vi medandraord. Jag och rolf tog vinsten, aja. Sen skulle man sova vid två, och man va tvungen och sova tjejer för sig, och killar för sig, och jag känner ingen tjej där, just the boys liksom. Och alla tjejer somnade direkt men inte jag, och killarna va ute och lalala. jag somnade typ 3-4 timmar innan alla skulle upp, så är astrött haha.
 
Sen på morgonen, gick jag upp till dom. Vi satt där ett tag och bara snacka, sen drog vi ner åt frukost. Sen packade vi våra saker, satte oss på deras rum och snackade igen. Fast sen skulle vi ner, och då spelade vi något spel, jag och tobbe va i lag, ahhaha vi fuskade och allt, bästa laget? vi blev helt hypra och brottades i soffan och allt. Men sen va alla tvungna och gå hem, eller jag, jesper, erik, tobbe och gustav va dom ända som va kvar. Så alla gick ut, snackade lite till sen drog jesper till bussen och mamma kom, så vi skjutsade hem tobbe och så, sen kom jag hem och nu sitter jag och snackar skype. Sen runt två drar jag till moa, så går vi buseligodis ikväll, sen sover jag där,  Men ska leta efter en peruk till moa nu, så hörs
 
Bilder får ni ockå!
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback