home in the bed

 
aja, hade match idag i hässelby, gick väl sådär. Men efter matchen åkte jag till sunpan va där ett tag hos kusin, sen åkte jag och mamma hem därifrån, jag satt kvar i bilen en stund och väntade på ida som var på sibylla med hennes familj. Sen kom ida, och jag gick upp lämnade träningsgrejer och ida lämnade sin väska. Jag bytte tröja, och sen gick vi ner till centrum, tog ut pengar och vi tänkte dra till filmkedjan men vi pallade inte sen. Så vi gick till ica och köpte godis, chips och sånt. Sen gick vi hem till mig igen och drog in mitt wii till mitt rum sen satt vi och spelade bratz och sen mario hahah och så snackade vi en massa, ida dampade ur för att jag vann, eller jag kastade ner henne hela tiden, haahhaha gud. Aja, men nu chillar vi och ska ladda ner någon film typ, fullt hus 1, eller någon annan najs. Aja bye.
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback