godermorgon

aloha, sitter i moas vardagsrum nu och sådär. Väntar på att ida ska blir klar, så drar vi till mig och lämnar mina saker sen vidare till stan! åh, kul. Ska kolla uggs och sdära. Men iallafall, igår gick vi buseligodis gick väl sådär, men vi fick lite candys iallafall. Men det va kul, vi färgade moas hår rosa med karamell färg. Hah, och ida sånnhär porslindocka.
Hah, aja. jag och ida kollade rosa the movie igårkväll, jag somnade vid tolv? helt amazing. Aja, sen vaknade vi vid elva båda två, åt frukost och sådär. heh. Sen igårkväll så spillde jag persikogrejs på min dator så musmattan blev seg, så jag slog till den, så det e värsta sprickan nu, fmllllll. Aja, får typ lämna in datorn när skolan börjar för den är helt sönder nu, kolla det är sprickor överallt nu, hahhaha. men ska typ fixa mina saker och så nu, hejdå
 

Kommentarer
Sebastian

ni måste ha haft kul.
FINNN!!!! BILD :D<3

2012-11-02 @ 17:36:22

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback