dåligt

Som jag har sagt kommer bloggandet bli dåligt nu när jag har lämnat in datorn på lagning, han jag lämna den till tror att jag får tillbaka den i slutet av veckan, men det v mycket som skulle lagas.

Igår va jag i skolan, sen efter det så åkte jag och Moa och ida till donken kollade prao fast det va fullt, sen till sibylla fast dom fatta ingenting så vi gick till h&m för att deras mamma va där och ida skulle ha ögonbrynspenna, så jag och moa gick till ica och ida och hennes mamma åkte hem. men det fanns ingen "handledare" på ica, så vi gick hem till mig och då gjorde vi våra behov och tog en macka, sen gick vi till tåget åkte till Huddinge, kollade prao på donken där, men det gick inte. Så vi gick till teknikmagasinet kollade lite där, sen till game och kollade efter nhl13, sen åkte vi hem, såg Niklas på perrongen, så jag tänkte gå till honom, men sen gjorde jag inte det. Jag och Moa åkte till Tumba, klockan va typ halv sju, så det va mörkt och kallt, vi gick till mig tänkte kolla portkod. Men Moas pappa skulle komma sju, då vi hann inte. Men Moa åkte hem, och då åt jag, efter det spelade jag och Sam mariobros. Men han skulle på träning så vi hann typ ba spela i tio-fem minuter. Sen när han hade åkt så duschade jag sen somnade jag runt tio, hah. Ah men måste dra nu, hejsvejs

 

 

 


Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback