därför.

dagen har varit sådär, glömde guldkortet på morgonen, så jag orkade inte åka till grönis.
sen skoldagen var okej, efter skolan stannade jag kvar och pratade med lärare.
jag gick hem gråtandes. mot bussen ringde storasyster, pratade ut, det kändes bättre just då. men när jag satt på bussenvar jag tvungen att hoppa av, jag hade glömt datorn i skåpet, så jag gick ifrån skäcklinge till skolan, och det e aslångt. pratade med Mamma och börja gråta igen, asså gud. Men mamma kom till skolan och hämtade mig, jag orkade verkligen inte ta bussen hem, mina ögon va helt röflammiga. Har asont i huvudet nu också, så jag ska inte sitta så länge till framför datorn. Men tänkte bara skriva ett inlägg sådär, så att det inte blir helt tyst på bloggen sådär. Men ja, kommer väll upp ett inlägg till imorgon också så att det blir bra. 

Hejdå sålänge!



Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback