okej förlåt.

hhaha, förlåt, glömde ta o blogga igår, not gooooddddd.
nemen, jag hade lite att göra och sådär, efter skolan så va hemma hos min mormor och morfar, jag och dom satt och kollade på blocket, tror att dom ska köpa en moppe eller nått. men a..  och sen åkte vi en sväng ut med bilen, och köpte lite saker till hundarna, sen kom vi hem och hade en liten utdelning för dom,
siiri fyllde år..
sen så va jag tvungen att duscha och sen så va klockan runt kvart i 10, då orkade jag inte..

men japp, det va dagen igår..
och efter skolan idag, åh längtar..
jag och morfar ska konka fram min scooter, pumpa den och typ byta olja kanske?
fixa batteriet och sen typ dra mot statoil och fixa lite för att man behöver ju sån här specialpump eftersom att det däck vi ska pumpa, men det blir nog bra! kan ta den till skolan då, ahhahahah.. fult det kommer se ut, men jag slipper bussen!

och nu så gör jag typ ingenting, sitter i sängen kollar tv, bloggar är inne på facebook, och sånt lalaalaala..
yaH! men nu kanske jag ska ta och sluta, det blir fööör långt annars, har så mycket att skriva..
men vi ses? Haaaaaa, nemen a, hejdå!


Kommentarer
Anna

Va söt! :) <3

2012-03-28 @ 10:29:52
Hemsida/blogg: http://aannaf.blogg.se/

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback