HEJ BLOGGEN!

hej, välkommen till min nya blogg, jag heter victoria, fast kallas för vicky, i den här bloggen ska jag skriva om mitt liv som 13-åring, vänner, musik, plugg och massa mer..
jag bor i stockholm med min mamma och mina hundar, chihuahua och pudel..
min mamma och pappa skiljdes när jag va runt 2 år/månader(?) vet inte riktigt, har aldrig haft något minne av att dom bott ihop.. men ja, min pappa har gift sig med en annan och dom bor ungefär 10 minuter ifrån oss, jag bor inte hemma hos min pappa varannan vecka som alla brukar göra, jag har faktiskt aldrig gjort det, när jag var liten så bodde jag där  torsdag till söndag, sen blev det varannan helg, och nu är det högst en-två gånger varannan månad ungefär..
och min enda storasyster, hon är 20, älskar henne otroligt!
hon har typ lärt mig allt jag kan, fast hon har flyttat hemifrån till stan, med sin pojkvän!
jag går även i 7an även fast jag e 99a, det är för att jag bara hade vänner på dagis som var 98or, så när dom fick börja skolan, blev jag ensam.. men jag fick också flytta upp då, det va braaa ju.
men a, nu kanske det blir lite långtråkigt att bara sitta och läsa, men vi hörs då, hejs!


Kommentarer
S**y

HD Bild !

2012-03-25 @ 20:37:41

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback