åh, vad gjorde jag för misstag?

hellllll, åh.. jag gillade & störde mig på de minsta pyttelilla saken du  gjorde, jag fick inte in i min huvud att du inte.. inte va min, och nu när det är som det är, du hatar mig. bara säg det till mig utan att gå runt och dregla på varenda människa du ser, herreeeeguddddttt, jag ville träffa dig? men du gick och träffa någon annan äckelsak istället, åh, jag förstår nu vad jag gick miste om, snälla? läs detta och förstå, jag älskar dig.. helt ärligt, säger det rakt ut, vet vad du kommer svara, så jag säger det inte till dig, men till alla andra, så de får veta hur älskvärd du e, din humor, din röst..
åh, saknar tiderna då det va vi, vi i skype, minst 1, 2 eller till och med 3 timmar, åh saknar..
fast även.. så ljög du för mig massor med gånger..
du sa att du aldrig skulle göra en viss sak, som du gjorde flera gånger om ändå?
du sa att du aldrig skulle hitta någon lika bra som mig, vad har du gjort nu?..
jag orkar inte mer, så hejdå..


den mest trovärdiga, hon snackar inte skit, hon är vid min sida, dygnet runt..

Kommentarer
victor

Fin txt men om vem ?

2012-03-25 @ 20:50:22
Hemsida/blogg: http://hvg
emma

jag tror hon menar om dig

2012-03-26 @ 15:28:00
Anonym

Victor, läs igen så tror nog jag du fattar vem det är om..

Tror att namnet börjar på V & slutar på ictor.

2012-03-26 @ 19:41:49

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback