yesterday

gårdagen va asnajs!
 
slutade vid tolv, jag och fritte åkte hem till mig, körde wii till typ tre.
Då kom Sam, och vi tre åkte till Pelletäppan & va där i typ en timme, sen kom vi hem och va helt blöta hahah, och då torkade vi en stund och körde wii samtidigt, sen vid halv fem åkte vi till årstaberg, tvärbanan va 20 min sen, så vi väntade där och frös asmycket.
 
Tillsist kom vi till Globen C och åt donken, sen träffa vi Oscar Zia och Malcolm Brandin också, kul.
Men vi va i Gc, köpte en tröja, ett skal och någon random sak, sen gick vi till Globen kollade på Danny♥
I slutet mötte vi Alicia vid ingången sa hej till henne, mötte Alexandra och sen drog oss hem, vi va hemma vid elva något. Så det va najs den kvällen.
 
Och Idag, har jag inte gjort så mycket, varit hos min moster och firat.
Sen va jag lite Barnvakt också, kul.
Men nu ska jag kolla En Decemberdröm så vi synes.
 
Adjö
 
Fina & grejer, vet.
 
 
Bilder ifrån Fridas Instagram.
 
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback