the day

Dagen har varit okej faktiskt.
 
Mamma gjorde så att jag vaknade vid 10, då satt jag och kollade massa gamla julkalendrar tills ungefär ett.
Då kom min morfar och då fick jag jätte snabbt klä på mig och allt, så traskade jag och min morfar hem till dom.
 
Så satt jag där framför datorn ett bra tag tills jag skulle åka en jättejätte snabb tur till staden och införskaffa mig en tröja, och när jag gjort det åkte jag tillbaka till Tumba och gick hem till min mormor och morfar och åt sen skjutsade min morfar mig till träningen så va jag där i typ två timmar sen skjutsade han hem mig, och jag kom hem, duschade och sen bäddade jag rent. Så nu ligger jag här och gör absolut ingenting, ska faktiskt kolla på någon film eller något, orkar inte ha tråkigt hade det imorse. :(
 
Aja, ska kolla på en film nu och ha roligt. Adjö
 
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback