Snö

Okej, kom precis hem ifrån Frida.
Va askul hos henne, hahhaa.
 
Aa, efter inlägget jag skrev innan gick jag, Frida och Erik ut och hade snöbollskrig, askul sen kom Anna också, så körde vi något annat. Sen kom vi in, och gjorde fiskpinnar & så gick Erik också.
Åt och sådär, så kom Carro och Emelie också, och då va vi med dom en stund, sen vid nio skulle frida göra svenska grej så då va jag med Junia, Emelie, Carro och Linus.
Efter det kom Alexandra och Pappa som skulle hämta mig, då åkte vi till Ica. Köpte Mjölk och lite sådant.
Pappa skjutsade hem mig och Alexandra och nu chillar jag i min säng.
 
Och imorgon, om det fortfarande snöar blir det ingen skola, hoppas!
Men nu ska jag fixa min säng, hejdå.
 
' hej

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback