pissdag

alltså sämsta dagen, orkar inte.
Va fett trött, men gick till skolan och sådär, va där.
Sen kom jag hem, så hade jag fått hemringning osv, så det va ju fett sämst. Sen va det kallt också, och jag har typ värsta stressen för att jag har franskaprov imorgon, och det är den tiden det är extramatte som jag verkligen verkligen behöver gå på. Och min franskalärare e såpass efterbliven att hon lägger mig sist, så att jag måste vara där även fast hon vet att jag behöver gå på extra matte?
 
Sen så åkte jag iallfall till kyrkan, va där en stund och sen gick jag, erik och jesper ut och hade snöbollskrig, hahah.
Sen kom min morfar skjutsade hem mig och nu e jag hemma. Ska ta ett bad och bara typ drömma mig bort, haha.
Men jag ska ta ett COZY bad. Okej, men e as pissedof nu, hejdå
 
 
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback