Julkalendern

Vaknade för en halvtimme sen, kollade julkalendern med moder.
 
Ska typ inte göra något idag, ska kolla med ida om hon kan åka till stan med mig.
Yes i will.
 
Igår så va jag i skolan, sisådär var jätte trött pågrund av att jag va utelåst i 5 timmar.
Men efter skolan fixade jag prao, och Sam och Alexandra hämtade mig därifrån och vi åkte först till Maxi och handlade, sen åkte vi till MediaMarkt i Heron och bara kollade runt där, Sen efter det till Djuraffären och köpte jacka till Nellie, efter det åkte vi till Skärholmen, köpte målafärg och kollade hårfärg.
Sen så var hårfärgen asdyr på kicks, så vi åkte till kungenskurva och köpte där på kvantun, så köpte vi godis också.
 
Sen åkte vi hem till Alexandra och Sam, så färgade jag håret och sen följde Sam med mig till Slussen och där jag mötte pappa, och Sam åkte hem, och jag och pappa gick på Resturang, kom hem runt ca halv tolv.
Så det va najs, igår ändå fast skolan sög.
Satt ja, men måste dra nu, ska duscha and that baj.
 

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback