Försenad

Sådär, sitter i skolan nu. Det är sjukt mycket snö ute!
Var i stan igår med ida, fick med mig några armband och en tröja ifrån hollister, ska kolla efter en tröja på ginatricot på fredag när jag ska till globen centrum med frida.
Men ja, sov hemma hos min mormor och morfar idag, för kände att det var mycket lättare.
Dagen kommer vara bra tror jag, har träning efter skolan och sen ska jag plugga galet, för jag har franska prov på torsdag, och franska är inte direkt min starka sida.
 
Ska läsa lite So nu, min lärare är Försenad i snön så det är skit skönt!
Bild ifrån igår när jag och Ida smet in i kopieringsrummet och kopierade våra händer, hahahaha.

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback