Nice to have a bestfriend. Ω

Hej bloggeeeen!
Tänkte skriva ett litet inlägg om gårdagen och idag.

Igår var det skola, satt med frida och alex under sista lektionen, haha!
Jag och frida satt med hörlurarna på högsta och dunka Eric saade och Danny..
Sen så efter plugge, så drooog jag hem och tog några mackor och juice och satte mig framför tv'n.
Träning på kvällen sen också, va helt slut!
Men det va nice, askul faktiskt!

Och idag är det skola om sisådär en timme ungefär ska börja klä på mig snart och så,
Ska till Frida efter skolan också, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog fun!
Och sen går man bara till torsdag denna vecka, sen lov!

Haha, Mamma sa också att jag inte skulle få något påskägg i år, jag får denna istället..



Men ja, kommer upp mera inlägg senare då, hejs!


Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback