Lalalala.

Vaknade nyssssssss, ska börja gå upp snart!

Hade askul med frida igår, vi gjorde pannkakor dom blev sjukt brända haha..
Och sen så gick jag, frida och hennes lillebror mot filmkedjan och påvägen träffade vi hennes mamma, så då åkte hennes lillebror iväg, så då va det bara jag och frida kvar.
Vi köpte godis, tog bussen hem, satte oss framför datorerna och åt lite gottttis, sen så åt vi middaaaag, sen så gick vi ut och körde innebandy och burken med hennes småsyskon, efter det så åkte jag hem!

Och igentligen skulle jag följa med henne idag också, men Mamma sa att om jag ville kunde jag få vara ledig de sista dagarna, och följa med mormor och morfar till landet, såklart ville jag det!

Men jag går till skolan, och ska hämta böcker och grejer som jag ska ha under lovet.
Men jag går bara till ungefär 10?
En lektion bara, hahaahaa..

Men have to go! Hejjjjjjs..


hahahahhahahhhhha..

Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback