.

Hej, igår va ju jag och fritten borta i stan, kom hem sent och sådär. Därför blev det ingen bloggning igår.
Ja, men det va ju skola som vanligt igår, efter skolan så tog jag och frida bussen med erik k till tumba, sen så gick erik till tåget och jag och frida hem till mig, lämna våra saker och sen så gick jag och frida också till tåget, fast vi missa första och så vi tog nästa.
Vid huddinge så mötte min mamma upp oss med subway!
Sen så åkte vi till tv huset och kolla på extraextra, haahha..
Men ja, det va dagen igår.
Och dagen idag är typ, skola först sen ska jag och frida hem till mig och lämna sakerna, sen tror jag att jag och frida möter upp EbbaJossi så åker vi tillsammans till Grönalund.
Sen så kommer säkert Alexandra & Sam också!
Men ja, ska dricka något nu och lite sådär, så hejdå!

ful bild på mig när jag pluggar so! 



Kommentarer

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback