dagen.

Hej, har inte hänt så mycket idag, skola som vanligt. allmänt roligt med fanny, anna, fritten och massa mer
Efter skolan tog jag bussen hem och Alexandra ringde, hon ville gå till mcdonalds och köpa glass och gott!
Mötte Alexandra utanför portet och vi tog hennes och sams bil till mcdonals sen så  åkte vi och hämta upp sam också, sen blev det tacos hemma, och massa plugg!
Jaja, ska väl ta och läsa igenom lite, och sen lägga mig och kolla på en film!
Kommer upp lite korta inlägg bara för att jag e sugen och sådär!
Hejdå.
image description
hahhahahaha..

Kommentarer
Victor :D

SÖT :)

2012-04-27 @ 16:56:16
Hemsida/blogg: http://victorinthesamsungphone.blogg.se/

Vill du kontakta mig snabbt? Tryck här!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback